032 2238151ადმინისტრაცია

საზოგადოებასთან ურთიერთობა და ციფრული მარკეტინგი + workshop ვიზუალური კომუნიკაცია (არჩევითი)

საზოგადოებასთან ურთიერთობა და ციფრული მარკეტინგი + workshop ვიზუალური კომუნიკაცია (არჩევითი)



საზოგადოებასთან ურთიერთობა და ციფრული მარკეტინგი + workshop ვიზუალური კომუნიკაცია (არჩევითი)

295 ევრო + 100 ევრო workshop  (არჩევითი)


ეკონომიკის ევროპული სკოლა გთავაზობთ კურსს საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR) სა და ციფრულ მარკეტინგში (Digital Marketing) + „ვორქშოპს“ ვიზუალურ კომუნიკაციაში. ნებისმიერი ადამიანისთვის რომელიც ამ მიმართულებით მუშაობს და ხშირად უწევს სარეკლამო ვიზუალურ მასალაზე ან ბრენდის და საფირმო სტილის დიზაინზე მუშაობა აუცილებელია ცოდნის და გამოცდილების მიღება. კუსრსის წარმატებით დასრულების შემდეგ მიიღებთ საერთშორისო აღიარების სერტიფიკატს. 

კურსის სტრუქტურა

1)  პიარი და ონლაინ კომუნიკაცია.

  რა არის პიარი

  პიარი vs ჟურნალისტიკა

  პიარი vs მარკეტინგი

  პიარი როგორც იარაღი.

  პიარის შესაძლებლობები.

2)  პიარისა & კომუნიკაციის ტიპები.

  Message and messanger.

  მნიშვნელოვანი ფაქტები გასათვალისწინებლად.

  როგორ გავზომოთ პიარის ეფექტურობა

  Anti-trolling.

  კრიზისის მენეჯმენტი.

3)  ვებ გვერდი.

  ვებგვერდის დანიშნულება და სამიზნე აუდიტორია

  დომენის სახელი, ჰოსტინგი, CMS (Color Management Systems)

  გამოყენებადობა – დიზაინი, შინაარსი,როგორ მუშაობს (ფუქციები)

  როგორ შეიძლება შექმნათ უფასო ვებ-გვერდი

  როგორ შეიძლება გახადოთ თქვენი ვებ-გვერდი უფრო წარმატებული

4)  SEO (საძიებო სისტემების ოპტიმიზაცია )

  მოცულობის ოპტიმიზაცია

  კავშრები და Links and traffic building

  პირდაპირი რეკლამირება

 სამიზნე აუდიტორიის შეცვლა

  რამდენიმე ტიპი და ხერხი

5)  სოციალური მედია

  ფეისბუქი: თქვენი გვერდი,ჯგუფები ფეისბუქში.

  შინაარსის სქემა (webinars, infografics, etc)

  სრულყოფილი ფეისბუქ პოსტი: დრო, ხანგრძლივობა, ემოცია.

  How to create a true community

  როგორ ვმართოთ  FB მარტივად და დავხარჯოთ მხოლოდ 3-5 საათი თვეში

6)  სოციალური მედია 

  Youtube: functions, relevant connections, links

  როგორ შეგიძლიათ შექმნათ ვიდეო ყველანაირი ხარჯიშ გარეშე

  How to go viral

  ბლოგერები

7)  გამოცდა

  ნამდვილ მაგალითებზე დაფუძნებული

კურსის სამიზნე აუდიტორია

პროგრამა განკუთვნილია მათთვის ვინც დასაქმებულია მარკეტინგის,  საზოგადოებასთან ურთიერთობებისა და სოციალური მედიის მართვის მიმართულებით.

მოთხოვნები:

·  პირველადი ხარისხი შესაბამის საგანში ან პროფესიონალური კვალიფიკაციის ექვივალენტური დონე.

·  ინგლისური ენის დამადასტურებელი დოკუმენტი.

·  რეზიუმე/CV Photocopy of passport/ID.

·  სარეკომენდაციო წერილი.

·  პასპორტის/ID-ის ფოტოასლი.

·  რეზერვაციის საფასური: 30 ევროს ექვივალენტი ლარში (არადაბრუნებადი).

·  მინიმუმ ერთ წლიანი სამუშაო გამოცდილება.

ტრენერი-პიარსა და ციფრულ მარკეტინგში: ანა პუჩკოვა

  კურსს გაუძღვება საერთაშორისო, მოწვეული ტრენერი, რომელსაც აქვს გამოცდილება მუშაობისა და კონსულტირების მსოფლიოს წამყვან მულტინაციონალურ ორგანიზაციებში: Samsung, KPMG, Indesit, Rusal, Rushydro, Yandex, Aeroflot, Nornikel, Imperial Tobacco, Renault Russia, Bank Home Credit, Herbert Free Hills და ა.შ.

CV Anna Puchkova 

ტრენერი-ვიზუალური არტი: თამარ გიორგაძე

,,ვორქშოპს’’ გაუძღვება ტრენერი, რომელმაც უახლესი ტექნოლოგიები ჩამოგვიტანა გერმანიიდან და აქვს გამოცდილება მუშაობის ძალიან ცნობილ და წარმატებულ კომპანიებში. 

CV Tamar Giorgadze 


საწყისი